sobota, 31 maja 2014

04.

Rozdział 4: Teraz wierzę

Piosenka do rozdziału

"W niedzielę 12 maja rodzina Nowak miała wypadek samochodowy. Był on spowodowany wielką ulewą. Samochód wpadł w poślizg, a drugi wpadł w jego tył znacznie uszkadzając pojazd jak i szesnastoletnią córkę państwa Nowak. Dziewczyna chwilowo była martwa, ale powróciła do nas. Lekarze przeprowadzili kilka operacji i dziewczyna miała się obudzić niedługo po niej. Los postanowił inaczej i okazało się że Julia (ang. Juliet) zapadła w śpiączkę. Szanse były zerowe na obudzenie ze względu na słabe bicie serca, ale rodzice na to nie pozwolili. Tydzień po tragicznym wypadku, 19 maja matka włączyła przypadkowo córce piosenkę jej idola- Justina Biebera. Praca serca dziewczyny zwiększyła się bardzo mocno. Mało brakuje, a dziewczyna obudzi się. Dziewczyna on kilku dni słucha jego piosenek teraz w swoim domu, ale praca serca dziewczyny nie zmienia się. Zdeterminowana matka chce ściągnąć idola do niej licząc że córka się obudzi. Czy serio tak się stanie?"- czytałem historie wypadku dziewczyny. Już teraz rozumiem zdeterminowanie tej kobiety. Może to było niewiarygodne, ale jakie wzruszające. Nie spodziewałem się że historia Anne i jej córki tak opiera się na mnie. Myślałem że to głupi wymysł tylko po to by mnie spotkać, a on okazał się prawdą. Wszedłem z mojego iphona na Twittera. Od razu w trendsach pokazało się #JustinHelpJuliet, #BelieberJulietStory. Wszedłem w oba i czytałem więcej na temat tej dziewczyny. Znalazłem nawet jej twittera, dałem jej follow po to by Beliebers zobaczyli że jednak przeczytałem tę historię i uwierzyłem. Znalazłem nawet jej instagrama. Po obejrzeniu jej zdjęć muszę stwierdzić że jest śliczną szesnastolatką. Miałem wrażenie jakbym się zakochał.
- Co robisz bro? - zapytał Ryan
- Czytam o Juliet.
- No nareszcie - powiedział dumny i rzucił się spełniony na kanapę.
- Wiem bro - uśmiechnąłem się.
- Jest sexy- powiedział Butler, ja pokiwałem twierdząco głową uśmiechając się głupkowato.


*Anne's pov*
- Dzień dobry Pani Mallette- powiedziałam do kobiety kiedy uchyliłam mi drzwi. Pattie od razu mnie przytuliła kiedy ja się popłakałam
- Miło mi Panią poznać. Proszę mów mi Patie. - powiedziała matka Justina kiedy mnie puściła.
- Anne. Zgaduje że mnie poznajesz.- powiedziałam.
- Jesteś naprawdę odważna i silna że przyjechałaś tu aż z Polski tylko po to by sprowadzić mojego syna do Juliet. Jak to się stało? Zapraszam. Opowiedz mi. - powiedziała i poprowadziła mnie do kuchni, zaparzyła kawę, a ja zaczęłam opowiadać.
- Strasznie padało. Jak zwykle Juliet z moim mężem śpiewali piosenkę z radia. Potem gdy Andrew chciał skręcić samochód wpadł w poślizg. Andrew próbował opanować samochód, ale się nie udało i  inny samochód uderzył w tyły samochodu gdzie siedziała Juliet. Ona spadła, a siedzenie zapadło się na nią.
- O matko.-Pattie zakryła usta ręką i popłakała się gdy ja płakałam cały ten czas.
- A wiesz jakie były jej ostatnie słowa przed śpiączką? Kocham was.- i wtedy obie wybuchłyśmy głośniejszym płaczem - Po operacjach lekarz powiedział że ma wiele obrażeń wewnętrznych. Po dobie okazało się że zapadła w śpiączkę i raczej z niej nie wyjdzie. Chcieli ją odłączyć od urządzeń, ale nie pozwoliłam. Kiedy tydzień później byłam u niej  zadzwonił mój telefon i włączyła się piosenka "Be Alright" twojego syna. Wtedy jej serce przyśpieszyło. Teraz od 7 dni słucha piosenek twojego syna. Lecz już więcej to nie daje. Myślę że dzięki niemu może się obudzi. - powiedziałam wycierając oczy.
- Rozmawiałaś z nim? - zapytała.
- Tak, ale nie wierzy,
- Sprawimy że uwierzy.

Po kilku minutach byliśmy  pod domem Justina. Weszliśmy do posiadłości i zobaczyliśmy Ryana i Justina w ogrodzie z laptopami. Gdy nas zauważyli Justin wstał i podszedł do mnie i przytulił.
- Teraz wierzę. Przepraszam, że nie wierzyłem.
- Nie masz za co Justin.
- Mogłaby mi pani wszystko opowiedzieć. Z chęcią posłucham. - powiedział Justin.
- Oczywiście. - I tak opowiedziałam mu historię dziwnej śpiączki.



Dobry kochani. Nowy rozdział właśnie wyszedł na światło dzienne. :) Kocham was. xoxo

Ask - Twitter - Ocenialnia Jbff

4 komentarze:

  1. czekam na nastepny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie uwierzył :)

    http://sweetdreams121.blogspot.com
    http://olivia-mysza.tumblr.com
    https://twitter.com/Liv_Oliwia

    OdpowiedzUsuń