piątek, 29 kwietnia 2016

Nie wiem co powiedzieć.... + Nowości


Nie wiem ile osób wciąż tu zagląda, ale chyba należą się wam przeprosiny. 
Nie było mnie tu prawie od roku mimo że kilka rozdziałów do przodu było napisanych.
Co dzień są 4/8 wyświetlenia co chyba już nie wróży dobrze. 
Jednak zmotywowałam się.
Zamierzam powrócić do was z czymś nowym.
Jednak nie zapomnę i nie zapomniałam o tym blogu.
Zamierzam go dokończyć i równocześnie zacząć publikację nowego, mam nadzieję że lepszego bloga. 
Postanowiłam że nie będę stwarzać nowego bloga, dlatego w najbliższym czasie nazwa i link bloga ulegnie zmianie. 
Dlatego jeżeli chcesz być na bieżąco z tym oraz być świadomym kiedy zacznie się publikacja nowego bloga zaobserwuj bloga jeżeli masz konto google ( na samym dole ) albo zostaw kontakt do siebie w komentrzu. 

Jeżeli wszytko dobrze pójdzie zmiany zaczną się w czerwcu.  :)

1 komentarz: